Centrála společnosti je do odvolání uzavřena pro veřejnost. Platby jsou možné pouze bezhotovostně. Zbytek činností je bez omezení, omluvte prosím delší čekací lhůty na výjezd technika. Respektujte bezpečnostní pokyny dispečinku před příjezdem technika k vám domů. Děkujeme za pochopení.

Prostřednictvím tohoto formuláře můžete pohodlně nahlásit případnou poruchu našich služeb.

Informace se dostane ke konkrétním kolegům, kteří mají zrovna službu a budou Váš požadavek co nejdříve řešit.

Ještě než formulář vyplníte, ujistěte se, že jste:

  • Provedli restart počítače
  • Ujistili se, že počítač je připojen na wifi nebo kabelem
  • Provedli jste restart modemu, routeru nebo switche

Ve formuláři stačí z kontaktních údajů vyplnit jen telefonní číslo, podle něj vás poznáme.

Nahlášení výpadku

Vyplňte požadované údaje a my ihned započneme s řešením.

Použijte telefonní číslo, které používáte při komunikaci s námi, podle toho vás poznáme.